ANALISIS FAKTOR YANG MEMPENGARUHI PENGGUNAAN JASA OJEK ONLINE HEEHJEK DI KOTA NGANJUK

Authors

  • Umi Mukimatur Rohmah Universitas Negeri Surabaya
  • Finisica Dwijayati Patrikha Universitas Negeri Surabaya

DOI:

https://doi.org/10.26740/jptn.v10n2.p1710-1717

Keywords:

Online motorcycle services; factor analize; influence purchasing decisions

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2022-11-24

How to Cite

Rohmah, U. M., & Patrikha, F. D. (2022). ANALISIS FAKTOR YANG MEMPENGARUHI PENGGUNAAN JASA OJEK ONLINE HEEHJEK DI KOTA NGANJUK. Jurnal Pendidikan Tata Niaga (JPTN), 10(2), 1710–1717. https://doi.org/10.26740/jptn.v10n2.p1710-1717

Issue

Section

Article
Abstract views: 266 , PDF Downloads: 208